Dental Expo onthult opgefriste huisstijl voor 2026
Dental Expo, de toonaangevende vakbeurs voor de dentale sector, maakt zich op voor een sprong voorwaarts in 2026 met een dubbele primeur: een nieuwe locatie én een verfrissende make-over van de huisstijl.
Met een focus op vernieuwing en herkenbaarheid introduceert Dental Expo trots haar nieuwe logo. Het nieuwe ontwerp straalt frisheid uit, terwijl het toch de herkenbare elementen behoudt die Dental Expo tot een vertrouwde naam hebben gemaakt in de dentale wereld.
“Terwijl de beurs pas in 2026 plaatsvindt, zitten we niet stil achter de schermen,” verklaart Bas van Gent, business unit director van Dental Expo. “We zijn verheugd om onze bezoekers en exposanten te verwelkomen in een vernieuwde omgeving op de nieuwe locatie in Evenementenhal Gorinchem en met een geactualiseerde visuele identiteit. Met onze partners en exposanten werken we aan een platform waar de gehele tandheelkundige gemeenschap kennis deelt en op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen in de sector. Samen streven we naar innovatie en vooruitgang. De nieuwe locatie en opgefriste huisstijl zijn slechts een voorproefje van wat er nog meer komen gaat.”
De nieuwe locatie en opgefriste huisstijl markeren een nieuw hoofdstuk voor Dental Expo, waarbij de organisatie zich blijft inzetten om de professionals binnen de totale mondzorg branche te blijven informeren, inspireren en verbinden.
Houd onze social media kanalen in de gaten voor meer informatie, updates en noteer de data alvast in uw agenda: 5, 6 en 7 maart 2026 in Evenementenhal Gorinchem.